fredag 13. januar 2012

Fredag 13.

Fredag den 13. er vel kansje ikke den rette dagen til å bynne å blogge.... Men jeg hopper  uti det likevel! Dagen begynte dårlig med et forferdelig vær og vi trodde at skolebussen hadde kjørt fra oss. Men idet jeg hadde fått på Lilletroll klær og vi klarte og presse oss ut igjennom ytterdøra (noe som nesten var umulig med den forferdelige vinden) så passerte bussen. Prøvde å¨veive me armene i håp om at sjåføren skulle se meg, men dengang ei. Da var d bare å få begge ungene i bilen og sette kursen mot skolen. Hadde sett for meg en liten dubb mens Lilletroll skulle sove, men akkurat i dag nektet hun å sove på formiddag. Har vært å hentet søskenbarnet mitt på skolen i Eresfjord. Hun skal være hær i helgen og d elsker ungene mine.  Tro d eller ei så har jeg ikke svingt verken malekosten eller hammeren siden før jul, men nå begynner d å krible i fingrene igjen. Viser et bilde av de nye vinduene våre som jeg er kjempefornøyd med.
Dårlig bilde med blitz, men det er dårlig med  skikkelig dagslys på denne tida av året. Gardinkappe og lampe er kjøpt hos http://paradisetinterior.blogspot.com/
                                                                       Klem fra Hege

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar