onsdag 18. januar 2012

Innbilt svangerskap

Det var dagens tema hos dyrlegen på God morgen Norge på Tv2 i dag. Ikke det at jeg har det, men ute blant staudene mine er nok det statusen. Alt spirer og gror! På kalenderen står det Januar, men etter en tur ute skulle man tro det var April.
En Klosterpion har sett dagens lys.
Jeg får bare håpe at  det blir like mildt fremover slik at alt overlever der ute. I dag har jeg og Storegull vært ute og ryddet litt i beddene. Jeg kjøpte ei julerose til jul og den har nå fått sin plass i hagen. Ellers så har vi koset oss med nystekte vafler og te idag.  Tror jaggu det at det blir vafler til kvelds også. Mmmmmmm...


Jeg elsker serviset fra PIP, blir så glad når man ser de hærlige fargene!

Kjenner at jeg bynner å bli skikkelig reisesjuk. Krysser fingrene for at flyet går når det skal. Det har nemlig vært innmari mye tull med turene til Gran Canaria fra Molde. Forsinkelser i hytt og pine, og jeg som hater å vente. Er liksom ikke laget for å sitte i ro. Men så er jeg jo kvinne og er vandt til å gjøre flere ting samtidig.



Moskuskattost

Fjellflokk


Da skal jeg fyre opp vaffeljernet og få Storegull i seng. Så skal mor benke seg foran tv'n og se på håndballkamp. Heia Norge!!

                                                                               Hege

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar