mandag 16. januar 2012

Tidlig oppe!

Å herregud! Lilletroll våkna 04.25 i dag, alt for tidlig selv om jeg er et mårra menneske. Har rukket å vært på butikken allerede. 1 stk vaskemaskin snart ferdig, så hær går d unna. Ska prøve å få begynt å pakke litt til vi skal reise til Gran Canaria på fredag. Ååååååå, som jeg gleder meg. Tror det er 8-9 år siden sist jeg var i syden. Men med de dårlige somrene vi har hatt siste årene kjennner jeg at skrotten trenger sol og varme. Tok noen bilder hær i går som jeg skal vise dere.






Da kom Storegull med skolebussen. Og når mannen i huset er ferdig på jobb skal vi ut å spise pizza og kose oss.
                                                                Hege
                                                                                   

















Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar