søndag 17. juni 2012

Helsestudio er oppskrytt

For vi som driver med hagearbeid trenger ikke å løfte vekter og den slags tull. Vi får hardt arbeid og frisk luft i samme rennet.


Jeg holder på å lage et nytt bed ved leikehytta og har spadd vekk et 10 talls trillebårlass med med gress og jord. Tungt ja??? Ja!! Men det er godt å få brukt " skrotten" litt. Så var det noen trillebårlass med stein til muren, yes da og svetten renner.


Fikk testet ut de nye støvlene mine i kveld siden det regnet. Hadde vel ikke vunnet noe moteshow med dette antrekket???

Men minuset med hagearbeid er knotten som kommer om kvelden og spesielt når det regner. Fikk tatt noen spadetak for å blande jord og sand, men jeg holdt på å bli spist levende. Så nå står spaden i jorda og alt ligger strødd der ute.


Vi får satse på at det blir en arbeidsøkt i morgen også. Et pluss i dag er at en av klematisene mine har blomstret i løpet av natten.


Hege

2 kommentarer:

  1. Har kjøpt meg maskin som skal fjerne knotten, men ser ikke helt virknigen enda da.....
    :(
    Lækkert antrekk!!! HAHA
    Kjekt med nye prosjekt da, og ser ut som du har funnet fin stein også!
    Finnes ikke fin stein på denne halvøya!

    SvarSlett
  2. Den knotten e heilt jævlig... Prøvde me ut i sta, men d blei kortvarig. Ikkje godt å vite om man ska puste me munnen el nasen. Like ekkelt me knott i nasen som i munnen. Du får sei fra om du får nokka futt i na maskina di. I tar me stein fra Eikesdalen når vi e dær. Her omkring e d dårlig, trur d finnes på Midsund faktisk men langt å fære d au.

    SvarSlett