mandag 19. mars 2012

Fra himmel til helvete

Ja, fra himmel til helvete på 2 dager
Det er status her, siden jeg er litt over middels hagegal.
På lørdag skinte solen og jeg fikk kost meg ute i hagen. Søndagen begynte ganske bra den også, med såing  på kjøkkenbordet. Storegull koser seg, til stor glede for mor.







På bildet under står stiklingene mine og vokser seg store. Det er jo mye billigere å kjøpe sommerblomster som stiklinger og veldig kjekt å følge med når de vokser. 2 fluer i en smekk altså!

Her blir det sukkererter i lange baner...

Pelargonia og Fuchsia har fått kommet opp fra kjelleren, det var heldigvis bare 2 stk som ikke overlevde vinteren.



Og så kom helvete.....
Bildet taler for seg.




Let it rain, let it rain on me..... Denne sangen nynner jeg på i håp om at snøen forsvinner fortere...

Hege

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar