mandag 12. mars 2012

Regn, regn og atter regn.....

Snorkel og dykkerbriller er snart nødvendig utstyr når man skal bevege seg ut i Møre og Romsdal. Ekstremvarsel meg her og ekstremvarsel meg der, kan vi ikke bare få en time i ny og ne med opphold. Men nei da, grrrrrrr..... For å få dagen til å gå tok vi oss en tur til byen (Molde) i dag. Ungene trengte regnklær og støvler, BOMBE!!!  Fant faktisk støvler, joggesko og finsko til Lilletroll på halv pris, helt utrolig for å være meg. Jeg er nemlig ikke født med flaks, så dette tok nesten kaka. Penger spart er penger tjent! Vi tok middagen på Egon ilag med Muttern og Fattern( altså mine foreldre, til og med min beste veninne kaller foreldrene mine det). Det er deilig å få maten servert og slippe oppvasken. Stakk innom Interia, har faktisk aldri vært der før. Ikke helt min stil, men noe fant jeg da.


Ny oppvaskkost og saks i gammel stil fikk bli med hjem. Disse var rimelige også.



På veg hjem fra byen spør min 6åring: Mamma, kor mange planta ska vi kjøpe og grave ned i hagen??? Dette er gutten sin som har skjønt det! Hærlig! Flere som ser fram til våren.


Hege

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar