lørdag 17. mars 2012

Vart skremt ja...

I går hadde jeg en grusom opplevelse. Jeg skulle legge Lilletroll i halv 2 tida og da såg jeg skolebussen stoppe utenfor. Da var jeg kjapp med å få Lilletroll i senga og sprang ned for å møte Storegull på trappa. Men da jeg kom ut på trappa var det ingen skolegutt å se. Kjente hjertet begynte å banke ekstra fort og svetten begynte å piple. Ropte og ropte, både på nedsida og øversida av huset... Ingen svar å få. Da ringer Muttern, og jeg forteller at gutten er vekk. Ring buss selskapet, skynd deg! Var svaret jeg fikk av en lettere hysterisk mormor. Herregud, ingen telefonkatalog i hus.... Tenke, tenke.... Få fyr på Pc`n og Gulesider... Men da banker det på verandadøren og det er Storegull!!! Åpner verandadøren og hiver meg rundt halsen hans. I har plukka blomster t d kommer det fra han og rekker fram en stor bukett med hestehov.  Han hadde hørt at jeg ropte, men gadd vel ikke å svare den masete moren. Heldigvis endte det godt!!





Jeg var en tur i byen i dag og fikk kjøpt litt forskjellig pjask til vi skal prøve å så frø i morgen. Det er artig for ungene å se at et lite frø kan bli til en stor plante.



Da får dere ha en fin lørdagskveld! Skal prøve å holde meg våken til i 21 tiden, men øyelokkene bynner å bli tunge allerede. Ikke så rart når man blir vekt kl 5 om mårran.


Hege

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar