lørdag 24. mars 2012

Ridende til hest

Etter at vi solgte hestene våre har jeg vært på utkikk etter en hest til å ha inne.
Ikke en levende en nei...
Helst en gammel en, med litt størrelse. Har sett litt rundt på butikkene i Molde, men de jeg har kommet over er for små.
Da vi var i Dublin var jeg fast bestemt på å få med meg en hest hjem. Vi fant en hel gate med bare antikkbutikker og i den første vi kom til sto denne staselige karen i vinduet.



Vi måtte inn for å ta en nærmere titt.
Se på va hærligheten kostet. Joda, enda flottere var den med sal og trinse i ekte lær.
Og prislappen den var meget flott, den nette sum av 22000,- pluss frakt og toll selvfølgelig
Så da var det bare å lete videre...



Denne falt jeg pladask for, og for 300 ,- ble den min. Så nå står den og pynter opp på stua vår.



I morgen satser jeg på blå himmel og strålende sol. Altså en skikkelig utedag, noe som er mangelvare på våre kanter nå om dagen. Krysser fingre og tær...

Da er potetgullet kommet på bordet og jeg har inntatt godstolen.

Ha en hærlig lørdagskveld folkens!

Hege








Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar