lørdag 18. februar 2012

Hei igjen, en uke siden sist. Jeg har ikke kommet helt inn i denne bloggeverden enda. Men jeg håper det blir bedre når det våres ute og kveldene blir lysere. I går fikk jeg en liten gave av Muttern, hun hadde heklet grytekluter til meg.


Jeg hadde ymtet frempå at hvis hun skulle lage grytekluter til meg så skulle det ikke være hull i dem slik at man brenner fingrene og de skulle være i pastellfarger. Så disse var helt perfekt!

 

Fargene matcher håndduken fra Green Gate. Og den frynsete kanten er prikken over I`en.


I dag har jeg fått et nytt møbel i hus. Så i morgen er det duket for en aldri så liten ommøbelering i heimen. Gleder meg! Nå har jeg inntatt godstolen og bordet er fylt med snacks.
God lørdagskveld til dere!!

Hege

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar