søndag 12. februar 2012

Morsdag

Alle skriver om en fantastisk morsdag både på Facebook og på bloggene sine. Legger ut bilder av flotte gaver og alt synes å være så forbarsket perfekt. Joda, sikkert kjempekoslig!! Store gull kom hjem fra skolen på fredag med et kjempefint kort der han hadde tegnet og skrevet. På kortet stod det: Du er snill! med et rødt hjerte bak. Kjente nesten en tåre i øyekroken.  Det er dette som varmer MITT hjerte.

Min samboer er ikke av den mest romantiske typen, så noen feiring av morsdag el farsdag er det dårlig med her i huset. Noen tenker sikkert at hun er misunnelig på oss som har fått gavekort på Spa, har spist 7 retters middag osv... Men nei da! Min samboer har prøvd han å være litt romantisk, men fruen i huset er meget spesiell og vil heller ha et spann med maling istedenfor en bukett med roser. Jeg fikk gavekort på masasje, fotpleie og ansiktspleie et år til jul, men ble lettere fornærmet da jeg hadde sett for meg å få penger som kunne gå til en ny crossbil. Slik er jeg.

Men litt morsdag ble det, siden Muttern laget Sodd og sjokoladerullekake. Og Fattern kjøpte en bukett med tulipaner til meg. Helt perfekt! Takke meg til en trestokk av en kar, som heldigvis ikke spiller gitar og leser dikt til meg på sengekanten. Han har vært på Lunner og kjørt Enduro i dag. Og hjem i bagen ble det med en 1.plass!!

 Ha en fortryllende morsdag alle sammen!!!

Klem fra Hege



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar