fredag 3. februar 2012

Sure sokker og unger!

Hver morgen ligger det 2 stk svarte herresokker under stuebordet. Hvorfor??? Ikke vet jeg, for vi har skittentøysdunk i gangen og jeg pleier å legge skitne klær oppi denne. Men her i huset er det trolig en som har misforstått. Vurderer å legge mine brukte truser  under bordet bare for å se om noen reagerer. Men det ender vel bare med at jeg må bære trusa og sokkene ut selv. Tenkte å ta en oppshining hær i mårrest, men fant ut at varmepumpa halvveis hadde tatt livet av det meste innen levende grønt hær. Derfor tok jeg med Lilletroll til Molde for å handle blomster. Stakk innom Mestergrønn på Molde Storsenter og dær fant jeg mye fint. Og dama bak disken var kjempehyggelig og kom med masse tips. Alltid kjekt med skikkelig kundeservice!! 
Perleblomster, Potteroser og Hortensia. Den rosa kjøpte jeg på Mega.
På hjemvegen sovnet Lilletroll i bilen. Pleier å bære henne opp i senga slik at hun får sove litt mer, det holder ikke med 20 min på en hel dag. Men Lilletroll var ferdig lada, hun skulle ikke sove mere nei. F..., og jeg som skulle kose meg med ompotting av planter osv. Det endte med en terrorist som skulle dra ut alt som var i skuffer og skap. Kjekt når du står med gørr møkkete fingre og skal prøve å avverge ene katastrofa etter den andre.

Etter å ha sett Blomster Finn på tv så måtte jeg bite i det sure eplet å innse at Orkideene skal stå i gjennomsiktig potte. Er superfornøyd etter at jeg satte min i et norgesglass.

Det hele toppet seg da jeg skulle lage middag og Lilletroll var supertrøtt. Jeg måtte bare holde henne våken slik at hun fikk spise før hun la seg. Alle som har unger vet hvor grusomme de kan være når de er trøtte. Så etter å ha kremert kjøttdeigen og tørket opp saft fra halve gulvet så koste vi oss alle 3 med middagen. Samboeren har dratt til Lier for å kjøre Enduro og da blir det spagetti i 3 dager til ende hær hos oss. Nå er det straks Senkveld... God helg til alle der ute!


Hege

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar