søndag 5. februar 2012

Skulle hatt nytt kjøkken

Mange drømmer om nytt kjøkken. Det står øverst på min ønskeliste også, men Lotto kupongen har ikke gitt noen gevinst enda. Så mens jeg drømmer om mere skap plass så har jeg lagd dette skapet.
Skapet er laget av hobbyplank, gamle dørlister og hønsenetting.
I skapet har jeg gamle Norgesglass som er fyllt med bakevarer, pasta, ris osv. Elsker det skapet!


Tagsene på glassene er laget av tykk papp og hyssing.











Glass med pepperkakefomer og gamle former som er fine å lage sjokoladefigurer i.

Satt og gløttet på Tid for hjem i sted, men da de åpnet malingsboksene så holdt jeg på å brekke meg. APRIKOS! Usja, måtte svitsje til en annen kanal, torde ikke se resten. Håper eierne av huset ble fornøyd. Heldigvis er smaken som baken. Da er det bedre med Hellstrøm rydder opp.

Ha en fortsatt fin kveld!

Hege






























1 kommentar: